Giris Entrance

19/10/08

Al día siguiente pola mañana, madrugamos pa aprovechar el primer día completu na ciudá. Desayunamos nel buffet, más bien probe, del hotel y salimos a la cai col GPS Oscarín encendíu. Caleyando pola cai del tranvía llegamos a Santa Sofía pa poder entrar bien tempranín y que nun hubiera muncha xente. Pero llegamos tres cuartos d'hora enantes de qu'abrieren y nun queríamos perder nin un segundu, asina que aprovechamos que La Cisterna de Basílica o de Yerebatan Sarnıcı taba enfrente y que abría primero pa camudar los planes del día.

Entramos na cisterna pagando les 10 lires turques de rigor y la verdá foi que nos gustó bastante. Al ser tan temprano, tábamos casi solos y la illuminación, l'agua, la música y la sucesión d'arcos y columnes facía que l'ambiente fuera casi máxicu. A lo llargo'l viaxe visitamos sitios de los qu'habíamos lleío les crítiques d'otros viaxeros pela rede y dímonos cuenta que la xente flipa muncho y aumenta les coses abondo, pero La Cisterna, ye verdá, que nos prestó bastante.

Cuando salimos tiramos pa Santa Sofía, La iglesia de la Divina Sabiduría o Hagia Sophia, qu'entá nun había abierto, pero ya tenía delles coles con un bon puñáu de xente esperando. Al entrar comprobamos que la idea de dir temprano pa tar solos, había quedao pa práu. Santa Sofía ye bastante guapo, con frescos y mosaicos interesantes, delles plantes pa poder visitar y una zona con andamiu que xunto colos guiris y la poca lluz, estropiaben toles semeyes.

Llamónos l'atención qu'había un cartelu indicando per onde teníen qu'entrar los guiris, pa separalos de la xente turca, que lluéu veríamos por otres partes del país y que nun habíamos visto en nengún sitiu, por muy turísticu que seya. El cartelu, ye'l que veis na semeya.