De Pamukkale a la Capadocia

13/12/08

El quintu día del viaxe, salimos del hotel enantes de l'alborada. El bus llevonos cerquina, a los famosos castiellos d'algodón de Pamukkale. Llegamos a l'antrada del muséu al aire llibre que ya yera vezu nesos díes y entramos. De mano, entramos na Hierápolis, vieya ciudá helenística que foi destruía por un terremotu en 1354.
Caleyamos, sobre too, pola necrópolis, ente los restos de tumbes, mientres les primeres lluces del día entamaben a allumanos. Un sitiu perguapu, pa tar tranquilamente dando un paseín, pero la prisa de la guía que nos llevaba, nun nos dexaba munchu relax.

Atravesando la Necrópolis llegamos a les formaciones de piedra caliza y travertino de Pamukkale, patrimoniu de la humanidá de la Unescu, onde nos dimos cuenta que l'expectáculu que debería ser taba demasiao manipuláu de cara'l turismu y l'agua ya nun baxaba pola montaña, sinon, que taba canalizao y había dalgun estanque fechu de formigón. Sicasí, ye una cosa que merez la pena ver.

Volvimos al bus y tiramos en dirección a Konya pa ver el mausoléu del poeta sufí, pá de los derviches danzantes Celaleddin Mehmet Rumi. Yera una especie de muséu, onde taben les tumbes del poeta, el so fíu y los sos discípulos, onde se podía ver a xente rezando delantre de les reliquies. Tornamos al bus a facer la pila kilómetros que nos esperaben pa esi día.

Paramos a xintar nuna Kervansaray, una posada d'antiguos viaxeros de la ruta de la seda, onde facíen noche dexando a bon recaudu les sos mercancíes. Esta posada taba rehabilitada en forma de restaurante.

Al finar, otra vegada autocar y tola tarde de carretera hasta llegar a facer nueche na Capadocia onde llegamos al hotel y dempués del bañu na piscina de rigor (taba frío de coyones, pero somos paisanos de la cuenca...), fuimos a cenar, casi tan bien como'l día anterior.