Finó'l Primer Día

12/11/08

El día taba finando y tiramos hacia'l puertu, onta taba la ponte de Galata. Al llegar abordonos un rapaz ufiertándonos un viaxe pola costa europea del Bósforu pa tornar pola costa asiática, ensin paraes. Yera una de les coses que teníamos pensao facer, asina que decidimos facelo nesi momentu pa dir tachando coses de la llista y nun pensalo más. Dempués de facenos los remolones, pa ver si nos baxaba daqué el preciu y de qu'él nos ufiertara una barca privá de dudosa llegalidá, diximos que sí y subimos al barcu.
El castrón esperó a enllenar el pasaxe, y tuvimos casi media hora esperando y aguantando los vaivenes del barcu, que al tar paráu, yeren considerables. Por culpa d'eso, dalgunu de nós tuvo que baxar hasta qu'entamara el viaxe.

Zarpamos y vimos el trilláu Cuernu d'Oru y Bósforu dende dientro, dímonos cuenta de la magnitú de la ciudá d'Istanbul y ficimos un primer acercamientu a lo que diba ser la primer vegada que tuviéramos en tierres asiátiques. El viaxe duró una hora y la verdá ye que mereció la pena, si vas facer una visita curtia a Istanbul.

Tornamos al puertu y ya había tapecío. Fuimos hasta'l hotel y subimos a la terraza, por qu'habíamos visto que la piscina taba na azotea y tenía que tener unes vistes interesantes. Al llegar ya taba la nueche entrada asina que disfrutamos de les vistes de la ciudá con toles lluces prendíes. Nun podíamos poner pieslle a primer xornada n'Istanbul, asina que fuimos pa la zona de Sultanhamet, por que pola tarde vimos que taben montando un escenariu, asina que tenía qu'haber folixa de xuru. De camín paramos nun supermercáu pa mercar daqué pa cenar. Una vegada dientro, llamónos l'atención el yogur turcu, que tien gran fama, asina que pillamos unos yogures y unes galletines y fuimos a comeles al pie de la Mezquita Azul, onde había un conciertu-expectáculu y muncha xente. D'ehí pal hotel a planificar el día siguiente y pala cama con una gana dormir que nun nos aguantábamos ente suañu, cansanciu y dolor de pies.