La Tienda de Güeyos

28/10/08

Al salir de Santa Sofía, caleyamos en direicción al puertu y entramos en Yeni Camii, la Mezquita Nueva, que ye la que sal en tolos documentales con palombes asgaya na plaza que tien delantre. Nesa mesma plaza ta una entrada al Bazar de les Especies, pero d'aqueya nun lo sabíamos y pasamos de llargo. La Mezquita nueva y toles que visitamos esi día, prestáronnos bastante, por que yeren menos turístiques y podíes ver la xente del pueblu dir a rezar y llabase pa entrar de forma más natural, ensin sentite guiri. Tiramos lluéu pa Rusten Passa, onde nun pudimos entrar por que taben nuna oración y dixéronnos qu'esperaramos a que terminare, asina qu'aprovechamos pa descansar un poco, por que'l cansanciu ya entamaba a pesar.


Siguimos faciendo un curtiu recorríu pola cantidá de mezquites qu'hai n'Istanbul y fiumos pa Beyacit Camii. La verdá ye que nos prestó poder ver delles pa ver les diferencies y nun quedanos cola típica turística. En toes facíamos el mesmu ritual, descalzanos, meter los playeros nuna bolsa y entrar hasta'l cierre de maera que separaba a los voyeurs de los orantes.

Teníamos na mente atopar el Gran Bazaar asina que caleyamos buscando la Universidá, que sabíamos que taba cerca y tenía que ser grande como pa vese bien. Buscando ente cais, atopamos una cosa qu'enxamás habíamos visto nengunu y que nos dexó ablucaos. Una tienda que namás vendía güeyos de plástico.