Buscando a Afrodita

10/12/08

La cuarta xornada entamaba bien ceo. Yera'l primer día de viaxe adientru'l país y entamamos nel aeropuertu d'Istanbul, enantes de l'alborada. Dempués d'esperar el tiempu protocolariu d'embarque, xubimos a l'avión con dirección Esmirna/Izmir. Al llegar ya yera de día, garramos les maletes y montamos nel autocar que nos diba llevar a dellos sitios, finando en Pamukkale.

El primer destín yera La casa de la Virxen María. Taba nun altu, cerca una biesca y d'una fonte. Cuenten que foi el caberu llugar onde vivió la Virxen xunto con Xuan. La xente que la descubrió, llegó hasta ellí buscando agua y toparon la cabaña. Agora ye una especie d'ermita, onde se fai peregrinación. Nel llugar hai una costume pagana, que ye atar un pañuelu a un árbol hasta que se te conceda'l deséu que pides. Al pie de la casa, los turistes adapataron esi vezu, atando pañuelos de papel nuna muria.


El siguiente destín yera Éfeso pueblu del estudiáu Heráclito (en filosofía del institutu), onde pudimos ver unes ruines muy prestoses que dieron un vuelcu radical a la temática del viaxe. Llamónos l'atención el teatru, el templu d'adrianu y sobre too, la biblioteca de Celso.

Llegó la hora xintar y lleváron-nos a un chigre de carretera onde nos dieron una comida que nun yera pa tirar volaores, pero mataba la fame. Tábamos cerca d'Afrodisias que yera'l nuesu proximu destín. Al llegar, vimos que yera otru muséu al aire llibre, al estilu de'l de Éfeso. La verdá ye que pagó la pena velo. El tetrapilón yera impresionante, l'odeón, l'ágora, pero lo que más nos prestó foi l'estadiu.

Al finar la visita, tornamos pal bus y tiramos camín de Pamukkale.

Al llegar dixéron-nos que nel hotel había agües termales y baños de barru, asina que faltonos tiempu pa dexar la maleta n'habitación pasar fugazmente pol comedor pa cenar y tirar pa la piscina. Foi una pena, por que la comida yera la meyor de tol viaxe. Coses estremaes de verdá, con tastu oriental y bien preparaes, como pa pasase tola nueche xintando como gochinos. Pero lo de les termes llamónos tanto l'atención que les ganes de moyanos ganaron a la gula. Nun sé la hora que nos dió dientro'l l'agua, pero llegamos los primeros y marchamos los últimos, colos deos arrugaos y la sensación d'haber dexao nel agua, tol cansanciu acumuláu n'Istanbul. !!Que bien nos vino!!. Yera una piscina con agua termal, cubierta que fervía, otra itermedia al aire llibre y la típica que tolos hoteles tienen ente les meses de la terraza-chigre. Nun nos quedó nenguna ensin probar, hasta lo del barru que taba nuna terraza d'un pisu superior. Quedamos nuevos.