Con Fabes y Sidrina...

6/11/08

Dempues de pasar pola mezquita de Rusten Passa, entamamos a buscar la Universidá, y dímonos cuenta que la Universidá d'Istanbul ye como la d'Uviéu, que tien un edificiu hestóricu iconu universitariu, pero delles facultaes y escueles universitaries esparcíes por una fastera determinada de la ciudá. Dímonos cuenta que tabamos entrando nesa zona, pol ambiente que se respiraba, de mocedá, apuntes y facultaes varies, un poco al estilu de FP d'aquí. Siguiendo el GPS Oscarín, llegamos a la fachada de la Universidá que sal nes semeyes y sentámonos una migaya a descansar delantre d'ella.



Teníamos ganes de conoces en Gran Bazar po tolo qu'habíamos lleío d'él. Costonos un poco atopalu por que la entrada taba escondía nun callexón, pero la cantidá de tiendes qu'había al so alrodiu dicíanos que nun podíamos tar lloñe.

Entramos y perdímonos poles sos cais. Dímonos cuenta que les tiendes taben ordenaes por zones temátiques, pero pa poder velo too, casi facía falta un día enteru. La verdá ye que daben ganes de volver p'Asturies enllenos de regalinos, caxigalines y pichaes.


Como nun teníamos munchu tiempu, salimos a la cai pa dir a buscar l'otru bazar, el de les especies. Nun tardamos en llegar y entramos con tolos sentíos sollertes ante al cantidá de colores y golores que se avecinaben. Aunque munchu más pequeñu que l'otru, esti bazar tamién tien daqué especial.


Nel Bazar de les Especies foi onde vimos un puestu onde poní nun cartelu "se habla español", cerca d'esti había otru cartelu mariellu con frases simpátiques, pero quedamos ablucaos cuando ente elles pudimos lleer, "con fabes y sidrina nun fai falta gasolina". Conexión Asturies-Istanbul, pa flipar...

0 comentarios: