Supermercáu Dia

20/11/08

El tercer día, madrugamos pa poder cambiar perres nuna casa de cambiu que taba cerca de la Mezquita Azul, na cai del tranvía que tantes vegaes caleyáramos. La mala suerte fizo que tuviere zarráo y tuvimos qu'esperar 20 minutinos nun parque qu'había enfrente, viendo pasar a la xente que diba camín del trabayu. Esi día decidimos dir al palaciu de Topkapi, asina que tiramos p'allá lo más pronto que pudimos pa nun topar muncha xente, aunque l'asuntu del cambiu perres ya nos había fastidiao un tiempu perguapu.
Vimos el palaciu d'arriba a abaxo, coles sos armes, les reliquies de Mahoma, los tesoros, les turqueses, les cocines, les armes, los edificios y les decoraciones de paredes y techos y el famosu harén. En mediu la visita pudimos ver una banda música del exercitu turcu con muncha percusión y vientu, tocando temes, prestosos y exóticos.

La visita foi llarga, asina que al salir tiramos pal bazar de les especies pa mercar una bolsina de té de canela, que nos habíen dicho que taba rico en forma. Mirando tiendes llegonos la hora xintar, asina que fuimos pa la zona onde teníamos l'hotel, por qu'habíamos visto qu'había munchos chigres. Xintamos el famosu corderu turcu nuna terraza y tomamos otru té de manzana de los que tanto nos prestaron.

Dempués de xintar fuimos pa la zona de Galata, cruzamos el puente y buscamos la Cai istiklal caddesi. Habíamos sentío que yera una cai con muncha vida, que nun tenía na que ver col Istanbul qu'habíamos visto hasta esi momentu y la verdá ye que nun nos defraudó. Atopamos un bon ambiente, con chigres al estilu européu, música na cai, munches tiendes d'instrumentos musicales y un tranvía con aspectu vieyu, perguapu, non como'l que vimos na zona de Santa Sofía, que mas bien paecía un metru.

El día terminaba y tiramos en direicción pal Hotel, cuando de repente vimos un supermercáu marca Dia. Quedamos ablucaos y nun perdimos la oportunidá d'entrar y mercar daqué pa xintar y unes garimbes, por que teníamos claro que nesi sitiu nun dibamos atopar precios pa turistes nin muncho menos. Fuimos al hotel y regamos cola cerveza la planificación del día siguiente.

0 comentarios: