Chimenees de les Fades

24/12/08

El sextu día entamaba, con munches coses pa ver y nun podíamos perder nin un minutu en subir a l'autocar y entamar la xornada.
Tocaba conocer la Capadocia. Nel valle de Göreme visitamos les distintes ilesies colos sos frescos rupestres d'orixe cristianu, excavaes na roca, asina como les cases de los vieyos habitantes del llugar.
Lluéu tiramos pal pueblu troglodita de Uçhisar col so "Kale" o castiellu que taba al lláu dun pueblín perguapu, onde l'agricultura, la ganadería y en pequeña midía el turismu, yeren los sustentaores de la xente que vivía ellí. Hubiera merecío la pena dar una paseín tranquilu por aquel pueblu pa ver la vida de la xente del llugar. Conocimos tamién los valles d'Avcilary Güvercinlik y tuvimos la ocasión de ver les mítiques chimenes de les fades con una visita relampagu, en plan, baxar de bus, y tener media horina pa ver lo que querais, pero volver pronto.
Dempués d'eso tuvimos que pagar l'impuestu revolucioanriu de la guía y tuvimos qu'aguantar el peñazu de la propaganda d'una tienda de xoyes. Una visita a la tienda, coles detallaes explicaciones de los vendeores y la so posterior espera y esperanza de que mercáramos daqué. Na más que pudimos, colamos pa la cai.

Yera la hora de comer y lleváronnos a un chigre que yera una recreación, en plan modernu, d'una posada medieval, pero nun yera autentica. Movíamonos pola Capadocia n'autobus y vimos a delles persones que diben faciendo rutes en bici. Esto tenía que tar guapo, pero nun teníamos el tiempu que fai falta pa organizar un viaxe asina. Visitamos la ciudá subterránea de Özkonak, o polo menos una pequeña parte d'ella. Nesta ciudá escondíense los cristianos p'abellugase de los ataques árabes.

Dempués d'esto tocó la otra parte del impuestu revolucionariu, un show al más puru estilu tele-tienda nuna fábrica d'alfombres turques, con visita al taller onde había delles mocines texiendo. Foi más entretenío que lo de les xoyes, pero toconos los coyones pola imposición comercial y que lluéu nos sitios rialmente interesantes, nos tuviere racaneando'l tiempu.

Más tarde, tornamos al hotel a pasar la cabera nueche na Capadocia. Al día siguiente, esperábanos un llargu viaxe hasta tornar a Istanbul con munches hores d'autobus.

0 comentarios: