Tornamos a Casa

1/3/09



Llegó'l final del viaxe y l'autobús ya taba esperándonos a les puertes del hotel. Tábamos rotos de suañu y cansanciu, con ganes de llegar a casa pa tener unes vacaciones, d'eses que te ayuden a descansar de les propies vacaciones. Llegamos al aeropuertu d'Istanbul y facturamos les maletes, con munchu miéu por que ya habíamos tenío dalguna mála experiencia. El viaxe Istanbul Madrid ye cortu y tranquilu. Desayunamos y llegamos a Madrid cola alborada. El problema en Barajas ye qu'esbillamos un vuelu d'enllaz que salía casi a la hora xintar, por que'l otru que había taba muy xustu y teníamos miéu perdelu, asina que tuvimos que pasar tola mañana pol aeropuertu madrilanu, faciendo tiempu enantes de tornar p'Asturies. Entretuvímonos caleyando poles diferentes terminales, tomando daqué, lleendo la prensa y descansando un poco les sueles de los pies, que ya nos pidíen clemencia.

Dempués de la cola de turnu pa facturar, que a esa altura del viaxe ya facíamos ensin pensar, por que yeramos unos profesionales de la facturación, montamos por fín nel avion que nos diba a llevar a Ranón, xunto con delles personalidaes del gobiernu asturianu, que veníen de Marruecos (d'un viaxe diplomáticu de xuru...). Entamamos a ver monte y un cielu encapotáu que nos anunciaba que habíamos llegao a casa. Nel aeropuertu, les nueses families taben ya esperándonos pa tornar a la cuenca en coche.

Asina foi la nuesa aventura en tierres turques, un viaxe percompletu onde lo pasamos bien, visitamos munchos sitios y conocimos delles coses. Un viaxe pa recordar y pa recomendar. Los viaxes suelen ser d'ida y vuelta, con un entamu y un final, igual qu'esti blogue, qu'entamó decidiendo el destín d'un viaxe que posiblemente nun se repita enxamás, nes mesmes condiciones que se fizo y termina echando la vista atrás y pensando no que vivmos y la buelga que va dexar en nós pal restu la nuesa vida. Asina fino'l viaxe a mesmu tiempu que fina esti blogue. Esperemos que se torne a repetir dalgun día...

0 comentarios: