cabeza X 4

1/10/08

Cuando llegamos al tour operador que nos correspondía en Barajas (dempués de buscar un cachu pola T1) dionos los billetes con una nota que ponía "cabeza x 4". L'extrañu nome del nuesu grupu correspondía al apellidu d'Oscarín y al númberu d'individuos. Esos billetes valiéron-nos pa aterrizar nel aeropuertu d'Istanbul. Enantes de dir a garrar les maletes, había que pasar por una ventanuca pa pagar 10 € y que te pusiéran una pegandiella nel pasaporte. El problema yera saber cuál yera la ventanuca correuta, por que la xente llegaba y facía la cola en cualequier mostrador, asina que tuvimos un cachu faciendo cola pa na, hasta que nos enteramos como diba l'asuntu. Ya cola pegandiella, pasamos por una especie de policía bastante mozu que te miraba con galbana y te ponía un sellu enriba la pegandiella. Ya teníes permisu pa tar en Turquía y el siguiente pasu yera garrar la to maleta.

Na cinta d'equipaxe, les maletes fueron llegando, hasta que salió la de Riera, con una rueda colgando y más grietes que la cara d'una vieya. Debieron xugar un partíu fúbol con ella, por que nun podía tar más rota. Salimos a buscar al enllaz del tour operador que nos diba llevar hasta'l hotel. Atopamos a la moza y contámos-y lo de la maleta, asina que mandonos entrar otra vegada a poner una reclamación mientres ella esperaba a los demás viaxeros. Darviz y Riera entraron, mientres que Oscarín y yo quedamos na entrada del aeropuertu pa controlar que la moza nun colara y nos dexara ellí solos. Polo visto, nel mostrador de les reclamaciones había una moza que nun se enteraba muncho de la vaina, y falaba un inglés de turquía, complicáu d'entender. Dexolo too claro cuando ellos, llegaron cola maleta nuna mano y la rueda notra y la moza entrugó ¿missing o damaged?...
Mientes tantu, la tour operadora díxonos a Oscarín y a mí que nos esperaba nel autocar y que cuando acabaran, podíamos salir fuera y ya nos vería. A mí sonome a que nos dexaba en tierra, asina que mientres yo esperaba por Riera y Darviz, Oscarín fizo d'espía pa ver si la rapaza colaba o nos esperaba. Dempués d'una espera tensa, llegaron Darviz y Riera con una fueya escrita en Turcu y la sensación de nun haber fecho na. Salimos a buscar l'autobus y Oscarín llevonos hasta onde taba aparcáu. Ya n'Istanbul entamamos el viaxe hasta'l hotel.

0 comentarios: