Apple Tea

9/10/08

Cuando entamaron a dexanos nos hoteles, a tola xente que dibamos nel bus, toos pensábamos, cuál sería l'orden que diben siguir, por que a los últimos casi-yos estropiaben la tarde, esperando por tolos demás. Nós tuvimos suerte y fuimos los segundos. Dexamos les maletes nel hotel, garramos les mochiles y los mapas y salimos a la cai echando osties.

Teníamos gana d'entamar a ver coses, pero teníamos un problema básicu, nun teníamos lires turques, namás euros. Habíamos lleío nos foros que cada poco, atopabes una casa de cambiu llamada Döviz, pero entamamos a caleyar y nun vimos nenguna. Cerca del hotel había una estación de tres, que lluéu lleimos que yera la última parada del Orient Express, onde se había baxao Agatha Christie cuando llegó a la ciudá d'Istanbul pa escribir "Asesinato en el Orient Express". Entramos a echar un güeyu y la verdá ye que yera un sitiu, enigmáticu, a caballu ente oriente y occidente, como tola ciudá onde hubiera prestáo pasar el tiempu que nun teníamos viendo el dir y venir de la xente.

Al pocu tiempu, entamamos a tener fame y sede. Menos mal que me alcordé d'unes ablanes que me dió el mi vecín y llevaba nel macutu. Tuvimos qu'entrugar a tres mozos que vimos que falaben español y dixéron-nos onde habíen cambiao ellos.

Oscarín, que ye un GPS andante, llevonos al parque que ta, ente Santa Sofía y La Mezquita Azul. Hubiéramos entrao nelles, pero al nun tener perres entá, decidimos entrar en La Mezquita Azul que yera de baldre, enantes de siguir buscando la casa de cambiu. Foi la primer mezquita que visitamos y el primer acercamientu al ritual d'entrada y d'oración de los musulmanes. Salimos y tiramos pola cai del tranvía p'arriba, hasta que topamos el cartel de Döviz dichosu y pudimos cambiar les perres. Lo primer foi mercar agua nun puestu cerca de Santa Sofía y probar por primer vegada'l sabor del agua Turca, que nun quita la sede. Dende esi día hasta volver a Asturies, nun se nos quitó la sensación de suela d'alpargata de la llingua.

Había qu'aprovechar esa tarde tolo que pudiéramos (igual que tol viaxe) y nun paramos un momentu. Tiramos en direicción al puente de Galata y cruzamos al otru lláu del Cuernu d'Oru. Subimos hasta la Torre de Galata y llegamos a la so base ya de nueche.

Decidimos tornar los pasos andaos y el GPS d'Oscarín entamó a funcionar otra vegada. Cenamos corderu con arroz y pimientos nun bar cerca del hotel. Dempués de cenar, el chigreru invitonos a un té de manzana, que foi el primeru que tomamos y ye'l que se ve na semeya.

0 comentarios: